Днес новината си ТИ!

Ивелина Тренева, ученичка от 12 Б клас , една от победителките в Bayern-Wettbewerb, се завърна преди дни от езиков лагер в Мюнхен и споделя своите вълнуващи преживявания от престоя си там:

„Приключението започна на 20.10.2018г.(събота).Моите родители ме закараха до София и ме оставиха пред Немското посолство. Там се срещнах за първи път с останалите участници в проекта, а след това се срещнахме и с Г-жа Бенш. Тя ни очакваше в посолството с бисквитки ,чай и кафе.

Всички имахме поставена задача да направим презентации на немски, свързани с Байерн. Моята тема беше за специалитетите в провинцията.Тези презентации ги направихме с цел да се запознаем с това , което ни предстои.След кратко разяснение , от страна на г-жа Бенш , относно седмичната ни програма,започнахме с представянето на презентациите. Всички се бяхме подготвили много добре. Когато приключихме се качихме на метрото и отидохме на летището.След близо двучасовия полет пристигнахме в Меминген,малко градче близо до Мюнхен.От там си хванахме автобус , който ни остави пред централна гара в Мюнхен.Хотела ни се намираше на пет минути пеша от там.

На другия ден сутринта посетихме замъците Линдерхоф и Нойшванщайн, а също и китното селце с традиционни немски къщи Оберамергау. Всички бяхме много възхитени от видяното.Замъците бяха толкова красиви от вътре и отвън, а невероятните гледки,които се разкриваха от тях бяха неописуемо красиви.Вечерта,след като се прибрахме в Мюнхен, госпожа Бенш ни заведе на вечеря в един от най-хубавите италиански ресторанти.Храната беше превъзходна.След вечерята се прибрахме в хотела и се забавлявахме с бандата до късно вечерта.

На следващия ден  отидохме в Министерството на културата.Там се запознахме с Г-н Айгнер, финансиста на проекта. Пред него всеки от нас представи гарда и училището ,от където идва и проекта , с който е участвал.Той остана много впечатлен от нас и дори ни похвали за доброто ни владеене на немски език.След официалната част отидохме с него на обяд.Когато обяда приключи посетихме музея в Мюнхен. Там се забавлявахме много, научихме много нови и интересни неща свързани с науката, и развитието на човека в различните икономически свери.Вечерта Бенш ни заведе в най-добрата бирария в Мюнхен.Там опитахме традиционни немски специалитети,като бяла наденица,шпецле и обазда.Така неусетно мина още един ден от нашия петдневен престой в Байерн.

На следващият ден имахме организиран тур с екскурзовод в Мюнхен. Беше много интересно. Видяхме основни забележителности като  кметството,БМВ велт ,Олимпия парк,където са се провели Олимпийските игри през 1972г.  и Енглишъргартен,който е най-големият парк в Европа.

След това посетихме града Пасау. Там се вливат две реки в Дунав (р.Ин и р.Илц).Тук също имахме организирана обиколка с екскурзовод ,но за жалост не беше много приятна разходката, заради лошото време, което уцелихме. Но въпреки това беше интересно. Заведоха ни точно на мястото, където се сливат трите реки.

През последния ден от нашето пътешествие отново се качихме на влака и отидохме в Меминген.Този малък ,но много красив град ни завладя с невероятната си атмосфера,уникалните къщи и красивия малък парк в центъра на града.След това стана време да отидем на летището, за да  се качим на самолета за връщане в България .

Неусетно изминаха дните от приключението в Германия. Това преживяване беше низ от прекрасни емоции и хубави , незабравими преживявания , които оставиха дълбок отпечатък в сърцата на всички от бандата.

Powered by soukim.com | ReDesigned by: St. Ushev 2006-2012
Bulgarian Bulgarian English English French French German German Greek Greek Romanian Romanian Russian Russian Serbian Serbian Spanish Spanish Turkish Turkish

Съгласие за защита на личните данни.

GDPR

Защита на личните данни на СУ “Св. св. Кирил и Методий” – Велинград
съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 и
Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД).

Прочетох и се съгласявам с политиката за защита на
личните данни
на СУ "Св. св. Кирил и Методий“ – Велинград.
Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране
и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува.

Използвайки този сайт, Вие приемате използването на „бисквитки".

Прочети повече

Какво са бисквитки?

Бисквитките („cookies“) представляват малки файлове, състоящи се от текстов набор от информация, която даден уеб сайт прехвърля от уеб браузъра на твърдия диск на Вашия компютър, както временно, докато трае посещението Ви, или понякога за по-дълги периоди, в зависимост от вида „бисквитка“. „Бисквитките“ изпълняват определени функции (включително да Ви разграничат от останалите потребители на същия уеб сайт или да запаметят определена информация, свързана с Вас, като например Вашите предпочитания) и се използват от повечето сайтове, за да улеснят Вашето сърфиране.

Как и какви бисквитки използваме

Функционални бисквитки

Използваме бисквитки, които позволяват на уеб сайта да запаметява Вашите действия и предпочитания (като например потребителско име, език, възраст, размер на шрифта и други настройки за показване) за определен период от време, за да не се налага да ги въвеждате всеки път, когато посещавате сайта или преминавате от една страница към друга.

Сесийни бисквитки

Използваме сесийни бисквитки:

за да Ви разпознаваме, когато се връщате на нашия сайт, за да използвате услугите ни. Помнете, че бисквитките не могат да навредят на Вашите файлове или да увеличат риска от вируси в компютъра Ви.

Бисквитки на трети страни

Използваме бисквитки на трети страни, които позволяват харесване или споделяне на съдържание в Социалните мрежи, бисквитки от Google Analytics, които помагат за проследяване трафика на уеб сайта и други бисквитки свързани с външни системи и сайтове интегрирани към уеб сайта.

Лични данни от бисквитките

Личните данни събрани от бисвкитките се използват единствено и само за осъществяването на конкретни функции в сайта, свързани със самия потребител.